miercuri, 10 septembrie 2008

Cateva lucruri de facut intr-o viata


1. să mă îndrăgostesc
2. să râd până mă doare burta
3. să râd de mine
4. să râd fără vreun motiv anume
5. să mă relaxez printre prieteni
6. să văd fericite persoanele la care ţin
7. să primesc şi să dau primul sărut
8. să merg într-un loc unde găsesc peisaje superbe
9. să privesc un apus de soare
10. să-mi ascult cântecul favorit
11. să ascult o melodie care-mi aduce aminte de o persoană specială din viaţa mea
12. să adorm ascultând sunetul ploii
13. să mă distrez cu prietenii
14. să aud, din întâmplare, cum mă vorbeşte cineva de bine
15. să iau parte la o discuţie incitantă
16. să vizitez un prieten pe care nu l-am mai văzut de mult şi să simt că nu s-a schimbat
17. să ies de sub duş şi să mă acopăr cu un prosop moale şi pufos
18. să mă trezesc în mijlocul nopţii şi să-mi dau seama că mai am câteva ore bune de somn
19. să simt fluturi în stomac când văd o persoană specială din viaţa mea
20. să ştiu că sunt iubit

Niciun comentariu: