sâmbătă, 1 mai 2010

Bancuri

Primul hoţ: Hai grăbeşte-te, vine poliţia – sari pe fereastră.
Al doilea hoţ: Dar suntem la al treisprezecelea etaj.
Primul hoţ: Nu e timpul să fim superstiţioşi acum.




- Ospătar, în localul vostru mă simt ca acasa.
- Vă place atât de mult la noi?
- Da’ de unde! Nici acolo şi nici aici nu mă bagă nimeni în seamă.




Înainte de Anul Nou, la o construcţie vine o comisie. Şeful de şantier le spune lucrătorilor:
- Orice s-ar întâmpla, reacţionaţi în aşa fel, de parcă aşa trebuia să fie.
Vine comisia, priveşte. Deodată cade un perete. Un lucrător, bucuros se uită la ceas:
- Zece şi treizeci. Strict după grafic.




O fetiţă stătea lângă mama ei şi o studia. La un moment dat, a observat cât de multe fire de păr alb are pe cap şi a întrebat-o de ce. Mama i-a răspuns:
“De câte ori mă superi, sau faci un lucru râu şi eu sunt nefericită, îmi iese câte un fir alb”.
După câteva momente de gândire profundă, fetiţa i-a răspuns:
“Deci aşa a ajuns bunica să aibă tot părul alb …”




O fetiţă vorbea cu profesorul despre balene. Profesorul spunea că este fizic imposibil ca o balenă să înghită un om pentru că are gâtul prea strâmt. Fetiţa i-a spus că prietenul ei Johan a fost înghiţit de o balenă. Iritat, profesorul i-a repetat că acest lucru este fizic imposibil.
Fetiţa i-a răspuns:
“Când am să merg în rai, am să-l întreb pe Johan.”
Atunci, profesorul a întrebat-o:
“Şi dacă Johan a ajuns în iad?”
şi fetiţa i-a răspuns:
“Atunci ai să-l întrebi tu!”




Adam şi Eva se plimbau prin Paradis.
Eva întreabă:
- Adam, mă iubeşti?
Adam răbufneşte:
- Am vreo alternativă?




Vecinul: Ionel, tu îţi spui rugăciunea în fiecare seară?
Ionel: Nu chiar în fiecare seara, sunt seri în care nu-mi doresc nimic.




- Grozav aş vrea să zbor pe Lună în timpul tezelor!
- De ce?
- Acolo orice materie este de 6 ori mai uşoară!



Niciun comentariu: