vineri, 27 februarie 2009

LA MULTI ANI MAMI! TE IUBESC

Avem o singura mama si o singura viata. Nu astepta pana maine sa-i spui mamei ca o iubesti

Tot ceea ce sunt sau sper sa ajung, datorez ingerului meu, mama

Dumnezeu nu a putut fi peste tot, drept pentru care a creat mamele!

Inima mamei este un abis la fundul caruia vei gasi tot timpul iertare

Frumusetea paleste; iubirea se stinge, frunzele prieteniei cad; Secretul mamei este sa la supravietuiasca tuturor

Nu-i sfanta mai blajina intre sfinte, ca mama ce ne leagana pe brate si atatea adevaruri ne invata


"Pentru zilele in care m-am intors la tine
si te-am gasit mereu acolo,
Iti multumesc din suflet.

Pentru zilele in care ai fost
gandul meu zambitor
intr-un cer plin de nori,
Iti multumesc calduros.

Pentru toate zilele in care mi-ai spus
ca maine va fi mai bine,
Iti multumesc cam-ai ajutat
sa fac asta posibil.

Pentru toate zilele in care m-am putut baza pe tine,
Iti multumesc din inima
ca nu m-ai dezamagit.

Pentru toate acestea,
si pentru multe care nu le-am spus,
Iti multumesc cu toata fiinta mea.
si doresc sa stii,
chiar daca nu-ti spun tot timpul asta,
Ca te iubesc, iar acest sentiment nu va inceta niciodata."


LA MULTI ANI MAMI

Niciun comentariu: