vineri, 8 august 2008

10 replici feminine care ne scot din minti

Am gasit zilele trecute navigand hai-hui pe net un super articol cu "10 replici feminine care ne scot din minti", mi s-a parut super real si m-am gandit sa-l impartasesc si voua:

1. "Ti se pare ca m-am ingrasat?" Mi-as dori sa pot candva sa-i raspund unei femei la aceasta intrebare: "Da!!! Te-ai facut cat o vaca! Ti s-a dublat fundul, abia ti se mai vede buricul si chestia aia de sub gat ce e? Iti faci rezerve in caz de foamete mondiala?", doar asa, sa vad ce se intampla... Normal ca nu poti sa raspunzi decat cu "nu", la care ti se va intoarce: "Ei, zici doar asa, eu imi dau seama ca m-am ingrasat..." Pai, daca stii, de ce naiba mai intrebi?

2. "Mare filosofie, 11 barbati alearga dupa o minge ca sa dea cu sutul in ea! Foarte inteligent, ce sa zic!" Asta asa e, nu se pot compara cu altii care fac lucruri mult mai palpitante: se nasc gemeni, sunt despartiti la spital, se reintalnesc dupa 30 de ani, ala rau vrea sa-i fure nevasta aluia bun, iar nevasta descopera la un moment dat ca e sora lor mai mica si noroc de interventia salvatoare a unui detectiv curajos care afla ca totul e o inscenare a unei prietene invidioase care vrea sa le strice armonia familiala.

3. "Nu cred ca sunt inca pregatita sa facem sex". Asta vine obligatoriu dupa ce sunteti amandoi aproape dezbracati si tu esti excitat la modul dureros, alfel n-ar avea farmec. Femeile astea ar trebui sa aiba o eticheta speciala: "A se deschide dupa o perioada de..."

4. "Ti-ar placea sa am si eu sanii mari, nu-i asa?" Daca zici "da", inseamna ca n-o iubesti asa cum este si esti un obsedat sexual. Daca zici "nu", va avea ea grija sa-ti demonstreze ca minti, amintindu-ti de fiecare data cand te-a surprins uitandu-te la vreo tipa cu sutienul plin. Oricum o intorci, nu-i bine.

5. "Ti se pare ca prietena mea cea mai buna e sexy?" Daca ea n-ar sti sigur ca prietena ei e considerata sexy, nici nu s-ar mai deranja sa-ti puna aceasta intrebare. Dar, cand poate iesi o cearta terminata eventual cu ceva istericale, de ce sa-si refuze fata o mica distractie?

6. "Nu e neaparat necesar sa ai penisul mare, eu te iubesc oricum". Una din replicile care te face sa regreti renuntarea la pedeapsa capitala.

7. "Ce te atrage mai mult la o femeie, frumusetea, sau inteligenta?" Probabil a gasit ea vreun test in revistele pentru femei pe care le citeste si acum te foloseste drept cobai. De parca ai avea acum de ales intre o bomba-sexy cu un singur neuron si o boccie cu IQ mare. Tot ce poti sa-i raspunzi e: "Nici una, nici cealalta. Ma atragi tu, draga." (mda, sigur, incearca tu si vezi ce se intampla!)

8. "Vaaaai, ce cadou frumos a primit prietena mea de la iubitul ei!" Daca vrea ceva, de ce nu spune direct? Pai stie ea de ce: ca sa te oferi tu, ea sa poate face nazuri ca "nu, nu se poate, nu trebuie", tu sa insisti si ea sa cedeze, intr-un final, fara sa para materialista. Subtil.

9. "Am crampe/cistita/constipatie/mi-a iesit un cos." Ce-ar fi sa pastreze un pic de mister? Ca daca noi ne plangem de probleme digestive, hemoroizi, abcese si altele, suntem intotdeauna dezgustatori.

10. "Sigur ma iubesti?" Ce poti sa raspunzi la o astfel de intrebare (cand e pusa la modul serios)? "Aaa... de fapt, nu prea.", "Da, in procent de 65%", "Depinde de starea in care ma aflu."? Ea nu asteapta decat un singur raspuns si stie in ce situatie aiurea te pune. Si-i place la nebunie.

Niciun comentariu: