duminică, 17 aprilie 2011

Woow

Tocmai am terminat de vazut un reportaj pe antena3 la "in premiera". Si waaaw sau woow, chiar nu mai are importanta cum s-o scrie. Frate, unii chiar stiu sa faca bani.... Chiar stiu sa-si vanda marfa. Jos palaria.
Ma gandesc din ce in ce mai serios la o astfel de "afacere", daca pot sa-i spun asa. A incoltit in mintea mea o "sete" de a-mi valorifica si eu ideile. Probleme e alta insa, nu prea am idei :))))))))))))).
Stiu, exista momente si ... momente. Le astepte pe acele momente, cand vor dorii sa vina. Ceva indicii?
In continuare voi incerca sa-mi postez articolele cu care v-am obisnuit, dar ... parca s-au banalizat, nu credeti?
Ma rog, o sa ma gandesc mult mai serios. Sa renunt? Sau sa iau mai in serios treaba asta?
Sunt in deriva ... mare deriva, trebuie sa gasesc ceva.

Niciun comentariu: