duminică, 11 aprilie 2010

Bancuri (30)

O tipa super eleganta si frumoasa foc iese dintr-un bar cu un indice de alcool in sange foarte ridicat Merge leganandu-se spre masina ei, un BMW al anului, scump ca naiba, si incearca sa-i deschida usa cu cheia, dar starea ei de ebrietate o impiedica si pica in fund linga usa masinii… Cu picioarele deschise si fara chiloti, isi observa “pasarica” si cand o recunoaste incepe sa-i vorbeasca:

- Din cauza ta am masina, din cauza ta am bijuterii, din cauza ta am bani, din cauza ta pot avea barbatul care vreau, din cauza ta am … Deodata incepe sa se pise… si …duios ii replica:

- Nu, nu plinge, mai, ca nu te cert !!!…




Întrebare la Radio Erevan :
-De ce unii au chelie şi alţii nu?
-În principiu toţi oamenii au chelie, dar pe unele chelii creşte păr pe altele nu.




- Draga mea, cu cine ai stat de vorba aproape o ora la poarta?

- Cu Vasileasca.

- Si de ce n-ai invitat-o inauntru?

- Era grabita...




Un copil mergând pe stradă a început a plânge. Un preot l-a văzut şi l-a întrebat:
- Ce ai copile?
- Păi mama mi-a dat 10 lei iar eu i-am pierdut! răspunse copilul.
Preotul văzând acestea i-a dat copilului 10 de lei să nu mai plângă. După ce băiatul a primit banii a început a plânge şi mai tare.
- Acum de ce mai plângi? îl intrebă preotul
- Păi dacă nu pierdeam cei 10 lei acum aveam 20 de lei, răspunse copilul….



Niciun comentariu: