joi, 14 iunie 2012

Bancuri



- Nu crezi că masca de castravete îmi face faţa mai frumoasă?
- Desigur, scumpo! Numai una nu înţeleg, de ce o scoţi?



Când am întâlnit-o pe cea care avea să devină mai târziu soţia mea, eram total împotriva căsătoriei. Au trecut de atunci, iată, mai bine de 20 de ani, şi eu tot nu mi-am schimbat părerea!



Nava s-a dus la fund. Împreună cu alţi câţiva pasageri, o femeie se salveaza pe o mică insulă părăsită.
După câtva timp, apare şi soţul din valuri, abia mai ţinându-se de o bucată de grindă. Terminat, se prăbuşeşte lângă ea pe nisip.
– Am ajuns şi eu, draga mea, murmură el cu o voce epuizată.
– Văd c-ai ajuns. Dar sunt curioasă unde ai fost până acum!


- Doctore, am nevoie de un preparat eficace pentru slăbit!
- Nici o problemă. Vă prescriu cărbune.
- În praf sau în pastile?
- În saci.
O să descărcaţi vagoane.

Niciun comentariu: