joi, 25 august 2011

Rugaciuni

Doamne, cu Tine alaturi sufletul meu are libertatea de a canta, de a dansa, de a iubi, de a se bucura.

Doamne, ajuta-ma sa nu uit posibilitatile ce se nasc din credinta.

Doamne, ajuta-ma sa folosesc darurile pe care le-am primit si sa impart dragostea ce mi-a fost data.

Doamne, ajuta-ne sa ne deschidem inimile si mintile pentru a simti, pentru a cunoaste.

Doamne, Iti suntem recunoscatori pentru dragostea Ta. Ea ne lumineaza sufletele si ne ghideaza pasii.

Doamne, intr-o lume ale carei carari sunt strambe, ajuta-ma sa gasesc si sa aleg calea cea dreapta.

Doamne, ajuta-ma sa nu ma las intimidat de lucrurile ce par a fi prea greu de dus la bun sfarsit. Da-mi intelepciunea de a vedea pasii ce trebuie sa-i fac pentru a reusi.

Doamne, când cred cu adevărat că mă pot baza pe sprijinul tău, încercările vieţii sunt mai uşor de îndurat.

Doamne, ajută-ne să găsim pace şi alinare pentru sufletele noastre zilnic asediate.

Doamne, îţi mulţumesc pentru fiecare nouă oportunitate de a-mi folosi înzestrările pe care mi le-ai dăruit.

Doamne, cu ajutorul Tău devin mai puternic pe zi ce trece.

Doamne, ajută-mă să-mi lărgesc perspectiva, să nu permit circumstanţelor prezente să mă limiteze.

Doamne, trăim într-o lume civilizată, dar multe suflete-s barbare. Dă-mi puterea de a nu-mi pierde compasiunea, bunătatea şi sensibilitatea.

Doamne, în vârtejul zilelor de azi, ajută-mă să găsesc lucrurile statornice, importante.

Doamne, ajută-ne să auzim vocea Ta, cea care ne dă direcţie, încredere şi ne aduce alinare.


Niciun comentariu: