sâmbătă, 28 mai 2011

Rugaciuni

Doamne îţi mulţumesc pentru fiecare ocazie care mă ajută să descopăr lucruri noi despre mine şi mă provoacă să văd ce sunt capabil a înfăptui.


Doamne, îţi mulţumesc pentru toate lucrurile bune şi pentru oamenii minunaţi din viaţa mea. Îţi mulţumesc şi pentru încercările care mă ajută să cresc.


Doamne, pe zi ce trece relaţiile dintre oameni devin tot mai reci, mai impersonale. Ne e mai la îndemână să judecăm şi să criticăm, decât să ajutăm. Să nu uităm însă că avem nevoie unii de alţii şi nu e niciodată prea târziu să alegem să fim buni şi înţelegători cu cei din jur.


Doamne, ajută-ne să nu uităm că la capătul fiecărei ierni ne aşteaptă darul unei noi primăveri.


Doamne, nu trăim în ţara perfectă, dar avem atâtea avantaje de care putem beneficia. Dă-ne înţelepciunea de a şti să ne folosim de ele.


Doamne, dă-mi puterea de a-mi rezolva problemele şi de a nu lăsa grijile mele să-i apese şi pe cei din jur.


Doamne, ştiu că nu pot face lucruri măreţe de unul singur, ci doar cu sprijinul celorlalţi. Ajută-mă să am în jurul meu oameni pe care mă pot baza şi învaţă-mă să-i preţuiesc.


Doamne, ştiu că nu voi reuşi să fac toate lucrurile bine, ajută-mă însă să fac ce am de făcut cu pasiune şi entuziasm.


Doamne, ajută-mă să-mi folosesc timpul cu chibzuinţă, să reuşesc să fac şi ceea ce e important de făcut, şi să am răgaz să mă odihnesc.


Doamne, învaţă-mă cum să trăiesc în pace şi armonie cu cei din jur.


Doamne, ajută-mă să le arăt recunoştinţa mea persoanelor care îmi sunt alături, şi dă-mi ocazia de a le fi şi eu, la rândul meu, de folos.


Doamne, inspiră-mi visele şi sprijină-mi acţiunile din fiecare zi.


Doamne, ajută-mă să las deoparte acele obiceiuri care mi-au adus neplăceri în viaţă şi dă-mi puterea de a căpăta noi deprinderi care să mă sprijine în atingerea ţelurilor mele.


Doamne, sădeşte-ne în suflet încredere şi dă minţii noastre claritate pentru a putea lua cele mai bune decizii pentru noi şi cei din jurul nostru.


Doamne, nu ştiu ce ne va aduce acest an nou, dar ştiu că Tu ne vei fi mereu alături.

Niciun comentariu: