duminică, 8 mai 2011

Rugaciuni

Doamne, timpul trece, lucrurile se schimbă, ajută-mă să ţin pasul cu ele, să mă adaptez şi să mă dezvolt.


Doamne, îţi mulţumesc pentru toate bucuriile cu care îmi răsfeţi sufletul.


Doamne, dă-mi înţelepciunea şi hotărârea pentru a putea lua deciziile importante corect şi repede.


Doamne, ajută-mă să văd viaţa simplu, firesc, să intuiesc lucrurile esenţiale şi să îmi doresc ceea ce am cu adevărat nevoie.


Doamne, ajută-mă să înţeleg ce fac bine, să descopăr ce fac rău şi ce anume trebuie sa fac diferit pentru a transforma fiecare zi într-o reuşită.


Doamne, dă-mi înţelepciunea de a şti când trebuie să merg mai departe şi când e timpul să renunţ şi să caut alte variante.


Doamne, în fiecare zi îmi oferi darul unui nou început, o nouă şansă de a aduce o rază de soare în viaţa mea şi a celorlaţi.


Doamne, îţi mulţumim pentru toate acele momente care ne descreţesc frunţile, pentru toate lucrurile frumoase care ne alintă sufletele. Ele ne dau puterea de a merge mai departe.


Doamne, dă-mi puterea şi înţelepciunea de a-mi duce sarcinile cu bine la sfârşit, ajută-mă să-mi primesc răsplata după merit.


Doamne, chiar şi în cele mai reci momente, tu reuşeşti să aduci căldură în sufletul meu.


Doamne, fie ca ochii să-mi fie larg deschişi pentru a vedea ajutorul care vine de la Tine prin oamenii şi oportunităţile pe care mi le scoţi în cale.


Doamne, fie ca lumina Ta să strălucească în cotloanele întunecate ale sufetului nostru, iar iubirea Ta să ne călăuzească fiecare pas.


Doamne, ajută-mă să deosebesc ceea ce e bine de ceea ce e rău pentru mine, pentru destinul şi liniştea mea.


Doamne, îţi mulţumesc pentru izvorul nesecat de cunoaştere la care pot avea acces cu ajutorul Tău.



Doamne, umple-mi privirea cu iubire şi întăreşte-mi sufletul cu credinţă pentru a mă putea bucura de fiecare zi.

Niciun comentariu: