sâmbătă, 28 mai 2011

Bancuri

Într-un sat, un preot merge la slujbă. Lângă biserică, vede un măgar mort într-un accident de maşină şi sună imediat la poliţie.
- Sunt preotul satului. Am găsit un măgar mort.
- Şi ce, zice poliţistul ironic, vreţi să-l îngropaţi cu popă?
- Nu, zice preotul, eu doar am anunţat familia.


Doua blonde stau la taifas:
- Auzi, fata, in dormitor am bec cu senzori... aseara cand am gemut, s-a aprins.. ce romantic!!
− La mine,tot cartierul are bec cu senzori.
− De unde stii?
− Aseara,cand am gemut,s-au aprins toate becurile!!!


Motto-ul zilei de LUNI :
Daca cineva rade, razi impreuna cu el !
Daca cineva canta, canta impreuna cu el !
Daca cineva lucreaza.., lasa-l sa lucreze.

. Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!

Savantii au ajuns la concluzia ca cele mai multe vitamine se gasesc in farmacie.

Trei barbati povestesc :
Primul: Mai, cand simt ca relatia mea nu mai merge perfect, imi trimit nevasta 2 saptamani la tratament la bai in Grecia.
Face acolo tratamente cu namol, cu ape naturale, cu ultraviolete cand se intoarce arata intinerita, zambeste mai mult, este radioasa! Si noi suntem un cuplu mai fericit !
Al doilea: Mai si eu, o data pe an imi trimit sotia la o statiune de
munte in Austria. Face acolo tratamente naturiste, diete naturale,
aer curat, apa de munte, ozon. Se intoarce dupa doua saptamani mult mai radioasa, cu pofta de viata, si noi suntem un cuplu mai fericit.
Al treilea : Ba..., nu stiu. Eu unul imi f..t singur nevasta !

La tribunal, un homosexual este intrebat de judecator :
- Inculpat, de ce ai violat-o pe biata calugarita ? Doar tie nu-ti plac femeile !
- Pai, domnule judecator, de la spate semana cu Zorro !

"Alegerile sunt procedeul prin care oamenii liberi isi aleg stapanii."

Femeile sunt ca medaliile olimpice : trebuie sa lupti pentru ele, apoi iti atirna de gat o viata intreaga.

La Radio Erevan, un ascultator din Romania intreaba:
- De ce trebuie sa strangem cureaua in perioada de tranzitie?
Radio Erevan raspunde:
- De gat.

In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat :
- Fratilor, eu merg ! Eu merg din nou pe picioarele mele !
- Spune, cum s-a produs minunea ?
- Mi-au furat masina !

Mai rau decat o pietricica in bocanc poate fi doar un firicel de nisip in prezervativ.

Toate generalizarile sunt false... inclusiv aceasta.

Poarta-te frumos cu copiii tai. Ei iti vor alege azilul.

Imprumuta bani de la un pesimist. Nu se asteapta sa i-i dai inapoi.

Niciun comentariu: